Ay gına geldi artik bu nedir ya !! Form’a giriyorum tam bişey yazıcam hop klavye gidiyorrrrr emojiler gidiyorrrrr ! Şunu yazmak için 5kez girip çıktım biliyor musunuz şaka mı ya artık hep sorun ?? İlgili moderatör’leri etiketlerseniz çok sevinirim bir bende olmuyordur eminimm