Fatunsal33 Haftadayız ama arada regli ağrılarım gibi ağrılar oluyor normalmidir kızlar yaşayanlar varmı benim gibi
K2-C2 Fatunsal33 bende 32. Haftadayım aynı şekilde ağrılarım oldu. Birkaç gün önce 32. Hafta çalışabilir raporu almak için gittim nst çekildi doktorum doğum sancısı dikkat et bol bol dinlen dedi