Sabahtan beri bebeğim o alıştığım güçlü hareketlerinden hiçbirini yapmadı, ara ara ufak ufak kıpırdanıyor o kadar, çikolata da yedim, sağıma da yattım (normalde dellenir) yok, normal mi bu size de oluyor mu arada, ya da bundan sonra böyle mi hareket edecek acaba?