Likayolcusu ElifAltinisik ayy bende ikizlere gebeyim erkek his ediyordum ama kızlarmış 😅 isim bulmuştuk bi de İsa Musa Hasan Hüseyin Beğendiklerimiz bunlardı
tugbacns ElifAltinisik bende ikiz bekliyorum ama benimkiler kız ☺️ erkek olsaydı Gökalp ve Göktürk koyardım
ElifAltinisik Yigitefemom benimde bunlar hoşuma gidiyor oğlunuzun adı yiğit sanırım nasıl bi karakter
Yigitefemom ElifAltinisik evet oğlumun adı Yiğit Efe çok akıllı uslu zeki bir çocuk uyumlu her ortama ayak uyduruyor girişken