Koala22 Kızlar sanki yıllardır 9.haftadayım gibi hissediyorum.Haftaya kontrole gideceğiz doktora.Günler bitmek bilmiyor sanki.Size de öyle geliyor mu?
Sirkelimon Koala22 zaman çok hızlı geçiyor ne zaman 9 haftalık oldu, ne zaman doğurdum ve kızım ne zaman 4.5 aylık oldu anlamadım bile
2309 Koala22 yemin ederim bende öyle yıllardır hamile gibiyim 17+0 ım ama ama yok yani geçmiyor takıldı kaldı zaman
Sena-cy00 Koala22 Benimde öyle.. 16 hafta 3 günlük hamileyim.. Ama gerçekten de zaman geçmiyormuş yerinde sayıyormuş gibi geliyor bazen..
ArvenMom Koala22 ilk zamanlar banada öyle geliyodu diyordum herkes kaçıncı haftada bende zaman durdu sonra bi baktım 20 haftaya giricem kızıma kavuşmama az kalıyo git gide aldı başını gidiyo zaman o kadar hızlı ki nasıl geçiyo hayret ediyorum