Gulsmkara1 Burcin93 ben doğum yapmadım fakat doğum yapan tanıdıklarım var kimsenin memnun kaldığını duymadım rezalet bir hastane temizlik bakımındanda öyle. Kesinlikle Başka bir hastaneye gitmenizi tavsiye ederim🫶🏻🌸