Leylaates Necibedmrll 17 haftalık olduk ben cihanda Ahmet beye gidiyorum devlette itibar beye gidiyorum hem Devlet hem özel 😂
esmanurs41 Necibedmrll bişey soracağım canım mesela doktor değiştiriliyor ya muayene ücretlern yükselmesinden felan doktora açıklama yapmak gerekir mi yada ne söylenebilir
NurtenB Symaysf bence çok memnun kalırsınız 😊ben 4 aydır gidiyorum ve salı günü doğumum var inşallah muaynelerimiz gibi doğum da çok güzel geçer 💞
Necibedmrll Leylaates ben de mi öyle yapsam acaba ayda 1 kere kontrol oluyor o süreçte uzun geliyor bana bebiş ne durum da merak ediyorum Salı kontrolüm var hadi bakalım hayırlısı 😍
esmanurs41 çok iyi doktorlar memnuniyet oranı yüksek kontrol için gidince bekliyorsun bir çok hastaları oluyor inşAllah muayene ücretleri yükselmemiştir
Symaysf esmanurs41 bütün doktorları eşitlediler sanırım arkadaşım Emel hanıma muayene oldu orda başka bi doktor 615verdi dün , gitmişken bende sordum 615lira dediler Ayfer hanıma da doğum ücretini de sordum şimdilik makul çok uçmamışlar 😊
Necibedmrll Aselhumaninannesi bence her ay farklı fiyatlarla karşılaşabilirsiniz git gide yükseliyor hep Allah yardımcımız olsun
Aselhumaninannesi Necibedmrll çokta o şekil yapmayın kimileri iki yerde kayıt olusuturyorki doğum hangisi daha kolaya gelirse ilk aylarda zaten aylık sonrasında haftalık olucak kontrolleriniz
Leylaates Necibedmrll bende merakımdan biraz öyle yapıyorum normalde doktorum itibar bey özele görmek için gidiyorum devlette malisef öyle imkanlar olmuyor sağ sağlim alalım kucağımıza inşallah🥰
Necibedmrll Symaysf aaa neden canım ben hamile kalmadan önce gitmiştim oraya muayene için güler yüzlü ilgili bir bayandı
Aselhumaninannesi Necibedmrll yılbaşı sonrası tüm hastaneler uçuk zamlar yaptı malesef amin herkesin yardımcısı olsun doğumlar bile hat safhada fiyatları
Symaysf Aselhumaninannesi 11200tl denildi nakit olunca 10.000 ekstra sendika indirimi vs varsa da düşüyor tabi sendikaya göre %10 veya %15
Aselhumaninannesi Symaysf iyi baya insaflilarmis yılbaşı öncesi 8000 bindi ama cihaninda malesef bir özelliği aydan aya zam yapıyor
Symaysf Necibedmrll doktorla bi sıkıntı yaşamdım birebir önceden de tanıdığım bildiğim doktor fakat aynı zamanda akademinin de doktoru yarı zamanlı çalışıyor doğumu da akademi de yaptırıyor 2türlü iş yani ve en kötüsü de 2.hamileliğim ve fena geçiyor birgün bayıldım yolda apar topar gitmek zorunda kaldım haliyle aradım bakmadı hastaneye gittim arattrdım durumu anlattım kabul edilmedim resmen bi doktor gelen hastasını randevusuz bile olsa asla geri çevirmemeli ki durumu anlattım arayan kişi bildirdi bildirmedi orasını bilemem çnkü yarı baygındım acilde bakın bari dedim acil doktoru yok denildi yaniiii hastane olarak rezalet gittim cihanda Ahmet beye muayene oldum o gün eğer özel hastaneye gidiyorsam geri çevrilme gbi bir durum söz konusu olmamalı