Herkese merhaba,
36+5 teyim.
Bu zamana kadar herhangi bir sorun yaşamadım ama 1-2 haftadır tuvalete çıkmakta çok zorlanıyorum. Ikınsam da olmuyor hep kabızım.
Kayısı yiyorum, zeytinyağı içiyorum ama ne fayda 2-3 günde bir ancak.
Bu durumu yaşayan var mı😔