celebisem sağlıksız görünüyor. Malesef düşükle sonuçlanan gebeliğimdeki hcg değerleri böyleydi. Doktor beni uyarmamıştı, ben hissetmiştim bi aksilik olduğunu, sonra kalp atışı duyamadık hiç, başka doktora gittim, bu zaten en başından beri belliymiş ki sağlıksız olduğu dedi. O an beni uyarmayan doktora çok kızmıştım, uyarsa eşe dosta duyurmaz temkinli olurdum. Yoksa düşük olduğuna o kadar da üzülmedim, vardır bir hikmeti dedim, hiç üzülünecek bir şey değil, iyimser ol, canını sıkma ve düşük olursa sonraki gebeliğine odaklan, ben üç ay sonra tekrar hamile kaldım 5 hafta sonra da doğuracağım. Yani dünyanın sonu değil, hatta herşeyin çok başı.