Cananhamza aynı durumdayım şuan 37+5 gündeyiz aşırı tedirginlik var üzerimde benimde bir bebeğim var 1,5 yaşında tek temennim sancımın gece tutmaması hava soğuk çoçuğumu da alıp gidicez ilçede kalıyorum devlet hastanesi var ama ben özele gidicem diye planlamışım Allah nasib ederse inşAllah buraya girip pozitif doğum hikayelerini okuyup rahatlamak umarım benimde güzel bir şekilde açılmam olur ve bebeğime kavuşurum kızımı sabırsızlıkla bekliyorum