Kubrabsyg45 Sibelemreemre 31 hafta benimde. Bel ağrısı ve sırt ağrısı başladı 2 gündür. Ayakta rahatım oturunca uzanınca mahvoluyorum
Esmaky Sibelemreemre ahhhh cNım ahh hiç gitmedi ki bel agrısı bacak agrısı penguen oldum artık uyuyamıyorum. 🌸😂😂😂
Sibelemreemre Kubrabsyg45 aynen ya benim de öyle belimden sırtıma doğru karın altına da sanki iğne batigi gibi sancı oluyo arada
caglauckaya bende çok ayakta kalınca oluyor göğüs altımda batma ve bel ağrısı çok fena uzanınca da geçmiyor 😑
Sibelemreemre Esmaky benimde 3 cu aydan beri ağrılı geciyo uyku zaten yok gece toplasan 3 4 saat uyuya biliyorum gündüz uyku geliyo ama yine uyuyamiyorum
Esmaky Sibelemreemre benmde öyle malsef agırlaştıkca agrı oluyor ılk gebelıgımde yoktu hiç calıstım hatta kızm olcak ıns kız cocuk gercekten farkymıs hamılelkte bile oglumda hiç yoktu bu agrılar
Mucizeuzra 31+2 bel ve kaburga agrisindan ne sağa ne sol tarafa doğru uzanip uyuyamiyorum uzun zamandir oturarak uyuyorum ikiz hamileyim aydan sonra çok zor ikiz taşımak
Sibelemreemre Esmaky tam tersi benim 2 kızım var ikisinde bukadar kötü değildim sadece asermem kötü geçti Buda erkek bunda asermem çok olmadı ama çok ağrılarım var
fndaaaaa Benimde kızımda hiç bu kadar ağrı olmamıştı ama oğlum da baya sirt bel hele sabah yataktan kalkınca baya kötü uyanıyorum ağrıdan