momssssss kadın doğumcunuza da danıştıktan sonra 2. trimesterda birçok diş uygulaması yaptırılıyor. Hatta ben 32. haftamda 20 yas dişimi lokal anestezi ile cektirdim. 1 hafta antibiyotik kullandım günde 2 gr. Önemli olan kadın dogumcunuz ne diyecek, diş hekiminiz de donanımlıymış zaten çok problem olmaz gibi..