defneveannesii_ Merhabaaa🌸 Manisa şehir hastanesine muayeneye giden var mı? Doktoru orda olan? Tanışalım kızlar belki denk geliriz bi gün💕👼🏼
Zeynep_Asellll defneveannesii_ Serdar Ermana gidiyorum. Doğuma az kaldı tabii daha normal veya sezaryen diye konuşmadık. 37. haftaya giriyoruz kızımla 12 den sonra hayırlısıyla👼🌸
esnyz14 defneveannesii_ benimde doktorum Mustafa Cihan Baysal, çok enerjik ve randevuları hep dolu biri 🐣🤣🤣
Nisagk defneveannesii_ Gülhan hanıma gidiyorum bende çok şeker bi doktor hanım ilgili🌸 Yarın detaylı ultrosana giricem bende 20+2 yiz
defneveannesii_ Zeynep_Asellll Oy maşallah size 💕 Sağlıkla gelsin inşallah 🌸 Mustafa cihan baysal’a gidiyorum ben de 😇
Zeynep_Asellll defneveannesii_ 27. haftada falan doktorumu değiştirmeye karar verdim. O doktora gitmeyi düşünüyordum ama şansıma o gün yoktu. Serdar bey nasip oldu. İkisi de çok iyi doktorlar. Allah tez zamanda sağlıkla bebeklerimize kavuştursun🤍
defneveannesii_ Zeynep_Asellll Kesinlikle doktorlar çok iyi ben de çok memnunum ☺️ Amin canım inşallah sağlıkla gelsinler allahın izniyle 😍
defneveannesii_ esnyz14 Evett kesinlikle işini hakkıyla yapan, işinin ehli bir hekim🙈 randevular ne zaman gitsem dolu özellikle o koridor full kalabalık oluyor 🙈😄
tugcedoganay1 @defneveannesii_ bende şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum kontrol amaçlı bakıyolar mı acaba merkezefendiye gittim doktoruna git dedi😂 normalde hakan çelik e gidiyorum grandmedicalde çok memnunum🥰
defneveannesii_ tugcedoganay1 Git canım bakarlar mutlaka😇 Mustafa beyden çok memnunuz biz hatta sıra alıp bile gitsen mutlaka bakar☺️
esnyz14 defneveannesii_ evett ama sağolsun yine de sıra alıp muayene ya da kontrol olabiliyosun en son gittiğimde aşırı yoğundu yani en yoğun günüydü belkide bir tek o zaman keyifsiz gördüm üzülmüştümm🧐
smyylcn @defneveannesii_ mrhaba cnm bende şehir hastanesine gidiyorum sonay hanima gidiyorum cok memnunum 20 haftaliğim sen kac haftaliksin
defneveannesii_ esnyz14 Aynen öyle ben randevu almadan gittiğimde sırayla bile bakıyor sağolsun🙏 Çok haklı ya aşırı kalabalık oluyor bazen koridora kadar tıka basa dolu oluyor yorgunluktan keyifsizdir belki🙈🙏