Merhaba kızlar ;
Ben ilk doğumumu sultangazi bahat hastanesinde yaptım cokta memnun kalmadım açıkcası şimdi ikinciye hamileyim özel medigolde gül hanıma gidiyorum doktorum cok ilgili seviyorum ama hastaneyi pek sevemedim varmı hastane ve doktor önerisi olan acaba