Sil12
[bilinmeyen] kaç haftalık dogurdun
Sil12
[bilinmeyen] darısı benim başıma 😍 inşallah
Sil12
[bilinmeyen] bende 37 haftaligim bebeğim 3 kilo bakalım ne zaman gelicek
Ecrindemet
Benimde ikinci gebeligim.Ilki normal olmustu.InsAllah bu da oyle normal olur.Korkuyorum sezeryan olurum diye.Bebeginiz hayirli olsun.Gule.gule buyutun insAllah.
goncc
[bilinmeyen] Bizim Azra'mız da sağ sağlim gelir inşallah 😍 hayırlısıyla büyütün maşallah
Tugbakybzc
[bilinmeyen] kaç hafta lık doğdu
Zeynozeyyo
Peki suyun yada nişanın gelmedimi
Aydankaya
38 haftalıgm bu gn biraz sancm vardı sevndm belki dogrurum diye belde agrıdı kasıgımda ama şuan hiç bişey yook benmde ikinci erkek belden derler kız kasıktan dogrumu siz ilk sancı nasl hissettnz benm ilkm erkk şuanki kız. Erkkte belden geldii ama bunu anlmam diye cook korkuyrm
Zeynozeyyo
Rabbim hayırlı evlat eylesin cok gecmiş olsun🙏 Bende 36 + 3 günlük hamileyim biraz temizlik fln yaptım bugun bebek karnım da sertlesiyor karnım taş kesiliyor resmen bel sırt agrım cok fena ve sürekli wc ihtiyacınduymaya basladım bugun özellikle adet sancısına bemzeyen agrılarım bacagıma vuruyor suyum yada bişan gibi bir belirtimde yok acaba doğurcam mı🤔
Zeynozeyyo
Cuma kontrolum var bakalım hayırlısı ama norml mi sizce bu tür seyler
Aydankaya
[bilinmeyen]. Adet sancısı gibi bugn agrm vardı ama ilk defa. Kasıklarm agrıyooo anlarm umarmm
Ecrindemet
[bilinmeyen] insAllah :)
fatos2404
[bilinmeyen] Rabbim evladını sana bağışlasın inşallah hayırlı bir evlat olur 🙏 otu Van'dan mı temin ettin ben bulamıyorum da 🤷
Babies16
[bilinmeyen] hayirli olsun gozunuz aydin. bende 9 ekimde azrami aldim kucagima.benimkide cok fena ne gecesi var ne gunduzu.azralarmk boyke acaba 😃
Yeniievli
[bilinmeyen] maşallah canıM.Rabbim hepimize kolay dogum versin.
Sirvanaydiner
[bilinmeyen] canım Allah bağışlasın😍 Sağlıcakla büyümesini nasip etsin rabbim