Merhaba anneler 7 aralık son adet tarihimin ilk günü, 4 ocak beta 676 çıktı sizce tahmini kaç haftalıktır? Sağlık ocağında hemşire 4 haftalık dedi ve aile hekimim 5-6 haftalık dedi kafam allak bullak oldu cuma günü ultrason muayenem var acaba o zaman kese görünür mü ? Eylülde 1 düşüğüm var gelişimi durduğu için kürtaj oldum tekrarlanmasından korkuyorum