Aybkeysllk ben de ilk başta sizin gibi düşünenlerden biriydim. Bu konuda bir perinatolog ile görüştüm ve anlattığı şeyleri duysanız tereddüt etmezdiniz.
Kısaca şeker yüklemesi yaptırdı diye zarar gören yok ama şekeri yüzünden çocuğunu kaybeden kişilerin sayısı çok yüksek.
Siz de iyi bir araştırın öyle karar verin. Ben yaptırdım herhangi bir zararını görmedim. Tabi ki yine de karar sizin.
Gebelik şekeri zararları vs gibi araştırabilirsiniz. Bir doktora danışabilirsiniz.