mavibirii canım her bebek farklidir.Bak doktorun biraz altında demiş endişe etme bence.Hem ölçümlerde illa gramı gramina tutmuyor makine sonuçta.Bana o haftada doktor şu şu gram arası dedi ve açıklamasını yaptı makineden,benim elimden falan ölçüm değişir dedi.Sen güzelce beslen kafana takma derim