buseblk9 size doktor hangi ilaçları almanızı söylüyor onları almayın bazıları kan iğnesi veriyor bazıları hap veriyor, bebeğiniz 15. Günden sonra gaz sorunu yaşayabilir genelde erkek bebeklerde oluyor kimyonlu su , rezene, anason vs içebilirsiniz bebeğe sütten geçer gazını rahatlatır benimki öyleydi 4,5 aylıkken geçti gazı . Ama doğumdan cıkar cıkmaz kavanozla kayısı,üzüm hoşafı yapıp götürdüm sütüm olsun diye hemde tuvalete cıkmak için bide incir,hurma götürdüm şimdilik aklıma gelen bunlar sağlıkla gelsin insallah bebiş❤️