Burmur10 Arkadaşlar 24 haftalık hamileyim idrarda protein çıktı. Fakat tansiyonum 10.8-11 gayet normal ama yinede tedirgin oldum. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Aynı zamanda kum döküyorum.