Seydanures ben sabaha karşı pijamami islatacak derecede şu sızıntısı yaşamıştım yeni bez koyup yatmıştım sabah 8 civarı kalktığımda yine cımcılık ıslaktı o bezi değişirken hala geliyordu akıntı şeklinde ama durmaksızın hastaneye gittiğimde suyun geliyor demişlerdi canım, kızımda da akıntı ama su gibi duru ve kokusuz geliyordu azıcık azıcık o suyum değildi mesela, çok aşırı gelmiyorsa şu değildir bence yine de yarın Bi doktora git istersen ne olur ne olmaz