Bengi Selam kizlar erken dogum olacakti benimki ilacla milacla tedavi edildim simdide dogumuma 11 gün kaldi halen gelmiyor.yüregimizi agzimiza getirdi erken olacak diye
Kbrsoy Bengi Canım ya benim de erken Doğum riskim var 35 haftalığım. Doktorum 2 hafta daha doğurma lütfen dedi. Darısı başıma demek istiyorum 😣
Hayalll Bengi aynen aynen 🤗 ben de burdayım 30dan belli serum yedik gelmesin diye şimdide gelmiyor son 10👍
Gamze955 Bengi haha aynisi bana oldu en basindan beri erken dogum riskim vardi doktor gununu kesinlikle beklemez dedi 35te cati muayenesi yapti acilmam cikti ve son 11 gun benimde gelen giden yok :)
Bengi Kbrsoy O g*t korkusuyla 27 haftadan 37 haftaya kadar yüregi agzimda dolastim cok korktuma kendini emin ol bak sonra gelmiyorlar 😂
Bengi Hayalll Yakinmisbizimkiler desene 😂 kasim ayinda dogacak bebekler erken dogumu riski olacak diye korku salma karari almis sanirim aralarinda 😂
Bengi Gamze955 Hahah 😂 allah onlarin dogacagi günüde saatide zaten rahim düsmeden yazdi ama yüregimizi burnumuza getirmelerine ne gerek vardi dimi😂
Gamze955 Bengi aynen oyle elimiz ayagimiza dolandi bizimde valla ha geldi ha gelicek derken bizimki gununu beklicek bence :)
Hayalll Bengi aynen cnm bize de 36da gelir diyordu doktorumuz simdilik serum ciger gelistirici onlem alalim dedi sanci vardi cunku surekli 100lerde cikiyordu simdi ise cikmiyor saka gbi😆😆😀
Dogaturac Aynı durum bende de vardı çift rahimden dolayı hep erken doğum riskim vardı hep endişeliydim şimdi son 12 aşağıya bile inmedi 😂
Bengi Hayalll hahaha allahim sg salim kavusma nasip etsin.. bu kadar teraneye ne gerek vardi son dakikaya kadar bekliyecekseler😂
Nurylcndag Bengi ahh inşallah benim kızımda aynısını yapar valla ya, şimdi o korkuyla dolanan benim işte 31 haftalığım acayip korkuyorum kızım biraz daha biraz daha diye diye heder oldum.en azından 4 5 hafta daha kızım diyorum inşallah sizin gibi olurum 🙏☹️
Bengi Nurylcndag insallah canim ama korkutm kendini doktorunu dedigini uygula yeter.. allah zaten dogucagi günü dakikayi senin yazdi bile 😑💕