Merhaba ben 4+6 haftalık hamileyim ikinci hamileliğim birinci hamileliğim de düşük yapmışdım, ve şu an çok tedirginim.
Ama size bir sorum olacaktı, benim her iki yumurtalıklarımda ağrım oluyor bi sağ bi sol. Kime sorduysam kimse yaşamamış herkez tek taraflı ağrısı olmuş. Bende size sormak istiyorum sizde yaşadınız mı ve normal mi?