Kızlar 6+4 haftalığız, geçen cuma kalp atışımızı duyduk çok şükür🌸🙏 Fakat geçtiğimiz haftalarda lekelenmem olduğu için doktorum progestan hap verdi onu kullanıyorum. Kullanmama rağmen kahverengi lekelenme/akıntı halen devam ediyor. Bir sorun olmadığını söyledi doktorum,kese de gayet güzel kalp atışı da ama açıkçası o lekeyi gördükçe korkuyorum. Başına gelen var mı? Ne lekelenmesidir bu ve ne zaman geçiyor?🙏