@“sema_nur68” Canım benim hem 8. Haftada hem de 13. Haftada böyle kanamalarım oldu. Kullandığın folik asitten de olabilir, yerleşme kanaması da olabilir her ikisinde de ağlayarak gittim doktoruma ama Hamdolsun gülerek çıktım. Şu an 37+5iz. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin