Sibelll3 Kizlar 40+1 deyim dun de acile gittim sanci vs cikmadi ama bugun aksama dogru agrim basladi biraz degişik bi baski var sanki tuvalet hissi gibi dogum belirtisi olabilir mi???
Sedamete Sibelll3 canım o baskı rahim ağzı açılmaya başlayınca oluyor bence çünkü doktoruma aşağı doğru baskı oluyor yürürken olursa da yavaşlatıyor diye anlattığımda vajinal ultrasonla bakmam gerek rahim ağzı kısalmış demek ki demişti ve öyle de çıkmıştı
Sibelll3 Sedamete dun acilde 2 saat arayla vajinal muayne oldum acilmam yokmus bugn biraz temizlik yaptim egildim kalktm derken oyle agrisi basladi
Sedamete Sibelll3 hımm ama açılma anlıkta olabilir ben 2gün arayla ölçtürmüştüm 2mm fark vardı 2 günde
papatyannaa Çok afedersiniz buyuk abdestiniz geliyor gibi oluyorsa doğumun yaklaştığının belirtisidir. İlk dogumumdan biliyorum. Herkeste aynı şekilde olmayabilir belki. Benim onla beraber sancimda başlamıştı adet sancisinin çok daha üst seviyesini düşünün öyle bir sanci
Sibelll3 Aksam ki agridan sonra karnimin sertligi epeyce artti ozelikle gobek ustu her an cikacakmis gibi