Fndkrdu Sizler nasılsınız kızlar biz normal doğum beklediğimiz için gelmedi henüz. Bakalım son 6 gün daha benimle ondan sonra doktorum alacak Allah nasip ederse
Seherselim Fndkrdu bugün tam 39.haftalık oldum canım bekliyorum salı günü kontrol var gelmezse çarşamba günü kendi isteğimle sezeryan olsun diycem.
Aleynaerayy22 Fndkrdu 39+4 üz bu gece gelen giden yok bizde de 😅 artık ağrılarım sıklaştı baskı acı var rahimimde inş daha fazla bekletmez oğluşum yarın kontrolüm var gelmezse ne zaman alır acaba doğuma suniyle mi başlatır bilmiyorum
Fndkrdu Seherselim benim doktorum da cumartesiye kadar geldi geldi normal için her şeyi denicez son olarak sezeryan ile alcaz dedi bakalım hayırlısı neyse o olsun dedik.
Fndkrdu Didiiii ağrılarım var nst de çıktı sancım ama sürekli olan bir ağrım yok veya nişan su vs gibi belirtiler de yok canım ya sizlerde nasıl durum
Fndkrdu Aleynaerayy22 aynen o durumdayız canım bizde ya doktorum her yolu denicez dedi bakalım hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻❤️