SemihBesteYaln Arkadaşlar Avrasya hastanesine giden var mı ??? Hangi doktoru tavsiye edersiniz ? Bide ben son ayındayım doktor değişimi yapmak istiyorum acaba kabul ederler mi şuan 33+4 tüm . Bu saaten sonra doktor değişimi yapan var mı aranızda 🤔🤔🤔
Tatlianne SemihBesteYaln bizim evin hemn yanindaki hastane guzel bi hastane ve yaparlar doktorlar bakar yani sana
Ececelep SemihBesteYaln hiç düşünmeden Atilla okura gidin mükemmel ve özellikle normal doğumu teşvik eden bir doktor
Tatlianne SemihBesteYaln ben gitmiyorum canim hatta kayinvalidemin yigeni orda calisiyo her doktor oyidir ama
SemihBesteYaln Ececelep çok sağolun benim korkum bu saaten sonra beni kabul eder mi 3 ay önce taşındık hala bi doktora ısınıp kalamadım. Atila okuruda baya takip ediyorum iyi bi doktora benziyor inşallah geç gitmemi sıkıntı etmez
Ececelep SemihBesteYaln etmez etmez aksine kendisine gittiğin için sevinir bence atilla hoca mükemmeldir:)
SemihBesteYaln Ececelep fotoğrafçıyla anlaşması var Mı ücreti falan Ayy çok soru sordum k.bakmayın 🤗🤗🤗