sr00112 17.haftadayız doktor plesanta aşağıda dedi 20 ye kadar çıkabilir çıkmazsa sezeryana alabiliriz rahmin bir kısmı alınabilir dedi böyle bi durum yaşayan var mı
Gulsengulsen sr00112 benimde aşağıdaydı sanırım o haftalar ancak bu rahim ağzını kapadığı için normal doğumu engelliyor sadece dedi doktor zamanla da yukarı çıkarsa sorun yok. Benim yukarı çıkmıştı. Vebek varken rahmi nasıl alacaklarmış
BBuseY Rahmin bir kısmının alındığını hiç duymadım🙄 evet yukarı çıkmazsa mecburen sezaryen oluyorsun da. Ama endişelenme belki yukarı çıkar. Haftan daha erken 🤗
sr00112 Yapışık olabilir o durumda rahmi alabiliyoruz dedi açıkçası baya üzülüyorum yukarı çıkar umarım 🙏🏻