Koalammm Yedinci haftasında kanaması olan var mı kahverengi iç çamaşırıma akmış peçeteyle silince hafif pembe gibi endişelenmelimiyim hiç böyle yaşayıp sıkıntı yaşamayan var mı devlet hastanesinde acile gitsem bakılır mi naparlar
1oguzannesi Koalammm yaşamadım iki gebeliktede ama kanama önemli biseydir kese içinde dışında herşey olabilir git mutlaka baktır tabiki bakarlar endiselekeg bişey olup olmadığını anca doktor anlar
Eylemmmm Koalammm acile git canım hemen vakit kaybetme, düşük riski olursa hap veriyorlar, yada yerleşme kanamasıdır. İki secenek var gidip öğrenmelisin
busraydnc Koalammm 9. Haftamda yaşadım aynı şekilde hemen doktoruma gittim bebekte sorun yoktu kanama alanına bakılması lazım önlem amaçlı protestoran kullanmıştım geçmiş olsun inş her şey yolundadır 🤲
emossss_4 11 haftalıklen bendende gelmişti ilişki sonrasında dr ıma sordum önemli değil demişti bi sorun olmadı sonrasında
Aybuke-1667 Bende olmuştu kahverengi akıntı şeklinde iç çamaşırıma baya bulaşmıştı doktorumu aradım ilaç yazdı hemen yerleşme kanaması olabilir dedi ve şuan 34 haftalığız doktorunla görüşmelisin
2melekannesi___ Koalammm bence hemen acile git pembe olmasi düşük tehlikesi bekleme canım acil de bakarlar
Koalammm 2melekannesi___ devlette acile gitsem bakıyorlar mi ultrason oluyor mu orda dgum doktoru fln
ecey Koalammm devlet hastanesi acilinde ultrason olmayabiliyor. Kadın doğum hastanesi varsa ona gidin
Tugba_23 Kanama Alanı kese içinde mi kese dışında mı neden kaynaklı kesinlikle bakılmalı 12.haftama kadar ara ara kanama yaşadım ,lakin kese ile alakası yok dediler Şuan 7aylık olduk,bir kontrol ettirin
Hzlhakko Koalammm alttan muayene ettirme sakın ilk haftalarda iyi değil aklında olsun ultrasonla bakacaklar
Esraadem Koalammm aynısını yaşıyorum canım . 2. Gebeliğim ilkindede yaşadım . İç çamaşırıma akıntı içinde kahverengi , peçeteye açık pembe geliyordu . Watshpdan doktoruma yazdım progestan 100 mg yazdı onu kullanıyorum . Doktoruna git ama yinede mutlaka . Kırmızı kan olmadığın sürece doktorlar pek önemsemiyor ama içini rahat ettirmek için doktoruna da git canım
Antalya1986 12haftalıkken yoğun kanama yaşadım düşük riski var dedi doktor progestan iğne ve hap kullandım 19haftalıkta kanama tamamen bitti çok şükür 34haftalık olduk ama doktorum günde 2kez progestan içmemi önerdi erken doğumu önlemesi için hapa devam ediyorum acil şifalar dilerim sizede
SedanurH Koalammm Bendede olmuştu 6 haftalık hamileydim o zaman doktorum yerleşme kanaması dedi progestan a başlattı hala kullanıyorum 12 haftalık olduk🤲korkma ama doktoruna gitmelisin canım 9 haftalık ken daha çok bı kanamam oldu benim aşırı derecede kese etrafında kanama alanı var inşallah senin öyle değildir gitmelisin
Hilal3425 Koalammm 8. haftada şakır şakır kanamam oldu hastaneye gittim düşük riskim vardı serumlar ilaçlar fln verildi geçti çok şükür hastaneye gidin tedavi uygulansın fazla değilmiş ama yerleşme kanaması da olabilir
beyzzsenturkk Koalammm kadın dogum acile gidin normal acil bakmaz ben o haftalarda cok maydonoz tükettiğim icin kanamam olmustu yenmemesi gerektiğini bilmiyordum ondandı ama siz mutlaka gidin yerlesme kanaması bile olsa hafife almayın
Koalammm beyzzsenturkk akşamları doğum doktorlari oluyor mu ben olmuyor die biliyorum ama kim bakıyor ultrasonla bakıyorlar mi
Gonca_ergn Koalammm acilde ultrason bakılmıyor kadın doğuma gitmen lazim oda anca özelde var iş saatleri dışında ama gündüz acile gidince direk öne alıp kadın doğuma alırlar