Ay benimde 33+1 olacak bu gece son iki haftadır sağ tarafımda top gibi toplanıyor bir süre bekliyor öyle sonra kendiliğinden geçiyor ama o zaman aralığında canım çok yanıyor oğluş göbeğimden çıkıvercek sanıyorum 😂 doktoruma sordum dün kontrolüm vardı normal dedi bir de henüz doğum pozisyonunda değilmiş yan duruyor içerde yaşayan var mı