Ben de 34+5’im 3. Aydan beridir kullanıyorum. Yalnız kızlar ufak bir hatırlatma, bana da hematolog(kan alanında uzman hekim) söylemişti. Bu ilacın fayda etmesi için içmeden önce 1-2 saat açlık, içtikten sonra en az 3-4 saat açlık gerekiyormuş. Ben bu şekilde içmeye başladıktan sonra demir depolarım dolmaya başladı. Özellikle süt ve süt ürünleriyle yakın zamanda kullanmamak gerekiyormuş demiri emdikleri için. Yoksa boşa içmiş oluyoruz hiçbir işe yaramıyor. Ben akşam 1-2 gibi uyumadan önce içiyorum.