Merhaba anneler doktorum çok iyi kendi kliniği var 550 TL muayene ücreti veriyorum fakat doğum için sadece kendi 7500 TL istiyor özel hastaneyide kiraliyacakmisiz onun fiyatını bilmiyorum açıkçası bana aptallık gibi geldi hem doktora hem hastaneye ayrı para vermek sizce bu normalmi ? Ben 2018 de özel hastanede doğum yaptım 2000 TL’ye sezeryan olmustum unuttum yani bu işlemleri doktorumu değiştirmelimiyim sizce ?