Cansu901 tamamen bebeğin doğum kilosuna ve kilo alma hızına bağlı. İlk kızım 2700 doğdu 2400e düştü kilo alımı da yavaştı bir ay kadar bir numara kullandık. İki hafta sonra yeniden doğum yapacağım bu kızım 3 kiloyu geçecek gibi gözüküyor bir paket 1 numara aldım sadece. Bence siz de şimdilik sadece 1 paket bir numara alın. Zaten ilk zamanlar günde 8-10 tane bez değiştiriliyor. Bir aldığınız paket 10 gün falan gider. o paket bitmeye yakın duruma göre 2 numaraya geçer ya da 1 den devam edersiniz. 2 numarayı şimdiden almayın derim bezi beğenmeyip marka değiştirmek de isteyebilirsiniz