Semanurq açıkcası adı üstünde normal doğum. Size tavsiyem şartlar el veriyosa korkmayın normal doğum yapın❤ bir doğum yaptım o da normal şimdi 2.ye hamileyim nasip olursa normal istiyorum ayrıca benim canım çok tatlıdır ben bile doğurduysa m bence herkes normal doğım yapabilir. Size tavsiyem iyi bir doktor bulmanız ben doktor için 1,5 saatlik mesafedeki hastahaneye gittim özel hastahane ne kesi ne dikiş ne bebeğin çıkması hiçbirni görmedim 10 cm açıklık olunca doğumhaneye alındım bayıltıldım sonra odamda gözümü açtım. Ebem çok iyiydi sürekli karnıma masaj yaptı size tavsiyem iyi bir doktor bulmanız ❤