ipek002 Ben de çok sıkıldım, bazen tükenmiş gibi oluyorum ağlamaya başlıyorum , yoruldum artık ve gelmeye hiç niyeti yok. Merdiven yürüyüş squat ananas hurma pilates topu ne varsa dalıyorm , sezeryan hiç istemiyorum. Hakkımızda hayırlısı olsun..
MustafaErayinannesi1 Ben şimdi geldim hastaneden bugün 40+1im 2 gün sonra gel tekrar dedi nstde az sancı çıktı yalancı sancı olabilir dedi korku var artık inşallah kendi sancım başlarda suniye gerek kalmaz 🥺
Sydsnl MustafaErayinannesi1 inşallah gerek kalmaz ben de p.tesiye kadar gelmezse suni sancı ile başlatıcaz en geç p.tesi günü. Sezeryana gerek kalmasın da suniye razıyım. İnşallah kendisi gelir tabi
semakrdg34 Zelihainan 40+1 iz bizde. Bugün kontrolden geldim. Haftasonuna kadar gelmezse pazartesi sezeryan dedi doktor. Sezeryandan korkuyorum inşallah gelir bebişim.