Sultanbeyli devlet hastanesinde Hilal Nalbant adlı doktor madur etti beni. Kendi çektiği Ultrason da 32 çıkan sonuç olduğu halde bana 30 haftaliksin diye rapor vermedi. Hadi raporu geçtim ben 38 haftalikken doğum yapsam bana 36 haftalik erken doğum diyip yok yere çocuğu kufeze mi koyacaklar. Sultanbeyli devlet kadar kötü bir hastahane ve yönetim görmedim. Arkadaşlar yaşadığınız her mağduriyeti lütfen şikayet edin. Sultanbeyli halkını cahil görüyorlar sürekli aşağılıyorlar. Hakkımı helal etmiyorum Allah sorsun hesabını