Minnak__ Hayırlı akşamlar kızlar hangi folik asit markasini kullanıyorsunuz ve içindeki vitaminler neler , memnunmusunuz
zeynozey Minnak__ doktor Nates Qplus önerdi eczacı 2 arkadaşa sordum içeriği gayet iyi dediler kullanıyorum😅 bir kaç farklı vitamin de var içinde unuttum şimdi 😅😅
ozley Regenesis max kullanıyorum. Memnunum. İçinde folik asit harici omega 3 ve çeşitli vitaminler var.
symabskrt İlk 3 ay folidoce kullandım 12.haftadan sonra MP folic verdi doktorum OMEGA d vitamini B12 hepsi var içinde multivitamin
ozley 1Gozde1Yusuf- hadi ya bana hiç öyle bir etkisi olmadı. Zaten benim fazla bulantım olmadı genel olarak belki ondan etkilememiştir.
1Gozde1Yusuf- ozley benim de cok bulantim yok ama o niye oyle yapti bilmiyorum aklima gelince bile bi öğüresim geliyo
ozley Bugün itibariyle elenatal2ye geçtik. 11+3üz. Regenesisin az büyüğü kapsülü içerikleri birebir aynı gibi bilginiz olsun. 😊