Gurbet_kusu04 yaa biz dee 💙 ben eşimi sürece dahil etmeye çalışırken hep diyorum “babasının aslanı ” o da dedi “benim oğlum Allah’ın aslanı olsun islama hizmet etsin” bu duayla Hamza koymaya karar verdik. Bu dönemde çok tercih eden yok sizi de görünce hoşuma gitti 🤗