Merhaba. Son adet tarihim 10 aralıktı ve adet günüme 6 gün kala hamile olduğumu öğrendim, devlet hastanesinde yapılan kan değerinde beta 175 çıktı.
Düzenli artış var mı diye kontrol etmek için özel hastaneye gittik 625 çıktı 2 gün sonra tekrar gittiğimizde 1881 çıktı. Acil doktoruda üniversite hastanesine gönderdi kese gözükücek mi diye artış fazla bulduğu için. Ordan çıkıp hemen üniversiteye gittik ve gider gitmez tekrar kan aldılar beta 1113 çıktı ve kadın doğum doktoru vajinal kontrol etti keseyi göremedi çarşamba tekrar çağırdı. Asla iyi bir şey düşünemiyorum daha önce bir boş kese ve kimyasal gebelik geçirdiğim için. Deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim🌸