Beyzabk çok eskiden öyleydi evet en son yeğenimi öyle almıştık kucağımıza yeşil çarşafla 😂 bende devlette Doğum yaptım bebeği de beni de bir güzel incitmeden giydirdiler hasta bezime kadar kendileri taktı tekerlekli sandalyeye oturturdular güle oynaya ailemin yanına götürüp odama yerleştirdiler Allah iyi insanlarla karşılaştırsın işlerini çok iyi yapıyorlar devlet her zaman özele göre çok dağa deneyimli oluyor ama naz niyaz asla cekmiyorlar benim doğumum kolay oldu Doğum esnasında ıkınmayla beraber bir kere bağırdım öncesinde nefes alıp verip sessiz soluksuz tüm sancımı karşıladım ama inleyen oflayan puflayan insanlara daha farklı tavıra büründüklerine de şahit oldum ne yazıkki.