higirl QBuse1123 benim testimde böyleydi kan tahlili verdim beta hcg 1500 perdeydi tebrik ederim hamilesin 🧿
Arslannesi QBuse1123 belirtileriniz neydi beyaz yapışkan bir akinti oldu mu mesela bende oyle bir akinti varda
Papatyakokulukiz Silik var kuzum hemen mi çıktı silik cizgi ? Yeni olduğu için silik çıkmış. Hakkında hayırlısı olsun kan ver bir kaç gün sonra :))
higirl QBuse1123 bilemiyorum gebelik testini sabah kalktığında yapmayı öneriyorlar o şekilde yapın bide dilerseniz. Ama benim testim de aynı böyleydi reglm 4 gün gecikmişti ozaman yapmıştım
Merve10 QBuse1123 çıkmaması normal canım çünkü gebeliğin yeni bunda bile silik çıkmış ama yarın sabah ilk idrar da yaparsan çıkar
higirl Arslannesi evet adet olacak gibi bi ağrı göğüslerde ciddi bi hassasiyet ve herzmankine göre bir tık fazla rahatsız edici bi akıntım vardı