Dilara43 Kızlar 33 haftalık hamileyim ve 10 dan fazla öksürük grip oldum 😔🤦🏻♀️ Lütfen öksürük için kesin çözüm veya şu çok iyi geliyo dediğiniz bişey varmı gerçekten ciğerlerim sökülücek artık 😔😔😔
Nisa2804 Dilara43 bende 27haftalığım 6,7defa qrip oldum normalde olmam bu kadar bıktımyeminle hicbirşeyde öksürüğü asla tam iyleştirmiyor
Lina11 Dilara43 bende 35 haftama gireceğim kötü grip oldum bende de öksürük vardı sana verebileceğim tavsiye pekmez ve nane limon ben sabahları 2 3 tatlı kaşığı pekmezyedim baya iyi geldi uamrım sana da iyi gelir geçmiş olsun
usenmedimyaptimbirvelet Dilara43 ay sorma 1 ay önce baya ağır grip atlattım dedim kendime aşırı dikkat etmem lazım doğum yaklaştı diye… 12 gün kaldı yine grip oldum kafayı yiyeceğim bu kaçıncı grip bilmiyorum 🤯
Beybix Bende çok kötüyüm 27.haftadayım iki hafta önce tonsilit okfum bir hafta canım çıktı tam toparladım derken bu kez de gögsüm yanıyor ciğerden öksürük geliyor deliricem
yaman2802 Öksürük için zeytinyağına karabiber ekleyip ısıttım her gece sırtıma masaj yaptırarak sürüp sardım uyudum çok rahatlattı ve dut kurusunu suda haşlayıp içtim yine ıhlamur içtim pekmez yedim
Asli3461 Bende çok fenayım ya kemiklerim etlerim acıyor resmen. Hayır evden dışarıda çıkmıyorum nasıl hastalık kaptım anlamıyorum.