KKTCHatiralari Arkadaşlar kıızm oldu isim konusunda kararsızız sizce GÖKÇE BALA MI? GÖKÇE TOMRİS MI? Fikirleriniz benim için önemli yoğunluğa göre karar vereceğim
Daisy0000 KKTCHatiralari Bence Bala’yı koymayın .Ankara’nın Bala ilçesinden yola çıkarak çok dalga geçen olur ve telaffuz ediş olarak Balâ demek yerine düz Bala derler oda hiç hoş bir söyleyiş olmaz .Tabi yine sizin bileceğiniz bir konu
A_syma KKTCHatiralari Sadece gökçe bence. Bala neyse , ama tomris okul hayatinda akran zorbaligi yasayabilir.