Deletedmom4793 Gebeliğimi öğrenince (4. Haftada) sağlık ocağına gittim çünkü kayıt açılması gerektiğini biliyordum.
11. Haftada İkili testi yaptırınca sonucunu götürdüm.
Aylık kan idrar tahlillerim hep yapıldı.
15. Haftada sağlık ocağındaki ebe, sağlık bakanlığının halk sağlık merkezlerinde verdiği 3 turdan oluşan ücretsiz “Gebe Eğitim Dersleri” hakkında bilgi verdi. O derslerin hepsine katıldım.
Ayrıntılımı yaptırınca 21. Haftada gittim bilgi verdim (aynı zamanda rahim ağzı yetmezliği teşhisi kondu ve serklaj olmuştum)
Şeker kontrolümde de bilgi verdim, aşılarımı da oldum.
36. Haftada doğumla ilgili bilgi almak için gittim. Doğum öncesi tahlilleri yapıldı (kan idrar kültür troid)
doğumdan 5gün sonra gel, emzirmeni ve seni kontrol edelim bebeğinin ölçümlerini yapıp dosyasını açıcaz dediler.Bir de aşı takvimi oluşturulacak.
Çok ilgililer ben çok memnunum. Telefonları da var gerekirse gece gündüz arayabiliyorum ebeyi veya doktoru.