Elfida0606 Dün adet olmam gerekiyordu kızlar 4 gün önce test yaptım negatifi gördüm 2 gün önce olan yerleşme kanaması olarak düşündüğüm dünden beri yok erken gebelik testi mi denemem gerek yoksa kan mi vereyim
Sevin21 Elfida0606 canım kan ver daha iyi.bnde kanda tesadüf gebe oldugumu ögrendim adetime kac gun vardı testte hep negatifti hatta kanda pozitifi gördükten 5 gun sonra testte yeni pozitif olmustu