Merhabalar. Bebeklerimin ikiz olduğunu öğrenmeden önce doğal doğumu en çok destekleyen şekilde bir doğum hayalim ve duam vardı, hâla var. Fakat ikizlerde normal doğum oranı bile çok düşükken ten tene temas, geç kordon kesilmesi, az uyaran gibi doğal doğum süreçleri çok uzak ihtimal geliyor :/ Bu felsefedeki doktorlar özelde çok pahalı, bir de ikiz olunca.. Kendi sancısı ve açılması ile ikiz bebekleri devlet hastanesinde normal doğmuş annelerimiz hikayelerini paylaşabilir mi, umut olsun ✨
(doğum şekli için bir takıntım yok, elbette bebeklerim ve benim için en sağlıklı olacak olanı tercih edeceğiz. Fakat mümkün olduğu sürece kendi doğasında ilerlemesini istiyorum sürecin.)