Canım nişan sarı akıntı değilde sarı yoğun jel gibi kanlı yada pembemsi oluyor yani normal sarı su gibi deyil sümüksü bişey gibi bende de jel gibi sarı yoğun bişey geldi de işaret parmağı kadar ama nişanmı değilmi anlayamadım hala ne sancı ne su ne bişey olmadı beklemedeyim🫤🫤