Tinasu Canım benim hiç birşeyim yoktu çatı muaynesine gittim doktorum 4 cm açıklık var dedi eve yolladı evde duş aldım suyum geldi sancım öyle başladı hastaneye gittim doğurdum 1 saat içinde☺️Ama doğum sancısı yalancı sancıya hiç benzemiyor muhakkak anlarsın.Sancı olduğundan eminsen bir nstye gir istersen 5 dakika da bir diyorsun çünkü.Evden çıkarken 6 dakika da birdi benim.Alt karnıma vurmuştu benim çok