muratozlemsular_01 benim de içerde kanama alanım oluşmuş hemotom diyorlar buna, düşük riski taşıyor tabiki. Oluşma sebebi farklılık gösterse de benimkinin oluşma sebebi 6-7.haftalar arası otobüsle baya uzun bir yola çıkmış olmamdı(doktor izniyle) Dışarıdan herhangi bir kanama oluşmamasıyla durumumun ciddiyetini anlayamadığım için riskli bir durum oluştu bende, siz kontrollerinizi aksatmayın ve bolca dinlenmeye çalışın, vücudunuz onu zamanla kendine katabiliyormuş. Ayrıca doktorlar kanamadan ziyade bebeğin gelişimine odaklanıyor, sağlıkla büyümeye devam ediyorsa hap ve iğneler kanamayı durdurmaya yardımcı oluyor, tabi kaçıncı haftada olduğunuzu da bilmiyorum ama umarım bi sıkıntı oluşmaz.